Zorgorganisatie Omring wilde een nieuwswaardige campagne om meer bewustwording rondom eenzaamheid te creëeren. Daarnaast wilden ze ook vrijwilligers werven in de regio Noord-Holland. We verhuisden een bejaarde dame van haar eenzame etage naar een gezellige etalage in een winkelcentrum. Zodat ze weer onder de mensen kan zijn. Oma Jo, zoals ze zichzelf noemde werd een lokale beroemdheid.
Care organisation Omring wanted a newsworthy campaign to create more awareness around loneliness. They also wanted to recruit volunteers in the North Holland region.
We moved an elderly lady from her lonely floor to a cosy shop window in a shopping centre. So she could be among people again. Grandma Jo, as she called herself, became a local celebrity.

Role: Creative Direction, Concept & Art direction. P.R. / OOH / Socials / Video / Photography
Credits: Martijn van der Werf, Stan van Zon (Creative),  Edwin Stevens (DOP & Edit),  Sounds Like Nando (Sound), Job Leeuwerke, Maureen Wijnschenk, Josje Botman (Omring)

You may also like

Back to Top