Unilevers Andrélon vroeg om een herkenbare branding campagne die jarenlang mee kon. Het werd één van de langstlopende FMCG-campagnes in Nederland: meer dan 15 jaar zichtbaar, met tientallen commercials en meerdere vakprijzen (waaronder Effies). De thematiek was helder én creatief rekbaar: Haal meer uit je haar. In elke commercial leidde het gebruik van Andrélon tot net iets meer effect dan verwacht -  meer glans, meer zelfvertrouwen, meer perfectie... soms zelfs iets té veel. Een slimme, duurzame campagne die stijl en inhoud combineerde met consistente merkuitbouw. En dat alles onder één simpele, krachtige belofte: Haal meer uit je haar.

role: Creative director, Concept & Art director 
AWARDS:
• Zilveren & Bronzen Effie • Gouden Loekie nominatie • 'San Accent'
​​​​​​​
UbachsWisbrun/JWT (Ad agency), Thijs de Boer (Creative), Diederik van Rooijen (Director), 25fps (prod agency)

You may also like

Back to Top