Wibra wilde graag een opvallende PR actie die perfect aansloot bij hun missie: er zijn voor de heldin van het gezin. Maar wie is dat eigenlijk? We gingen op zoek naar de beste huisman of -vrouw van Nederland. En wie kan dat beter dan Henny Huisman? De oproep ging viraal en leverde honderden video-aanmeldingen op. Na landelijke voorrondes volgde een vrolijke spelshow vol vieze fornuizen, dweilen en quizvragen. Een luchtig format dat perfect past bij het merk - en niet onopgemerkt bleef.
role: concept, creative director, strategy, sounddesign

Oproepvideo Henny zoekt huisman/-vrouw 2024

 voorronde huisbezoek kandidate Tiffany

 voorronde huisbezoek kandidaat Freddy

 voorronde huisbezoek kandidate Janine

 voorronde huisbezoek kandidate Hanny

 aankondiging finale show-1

 aankondiging finale show-2

finale show (19:46 min.)

voor klant Wibra met Thijs de Boer (copy), Henny Huisman (Host, copy), Lukkien (prod. agency), Bijvoorkeur (reclameburo)

You may also like

Back to Top