Voor het Ministerie van Defensie ontwikkelden we een content gedreven employer branding-campagne, waarin drie onderdelen: de Mariniers, de Luchtmobiele Brigade en de Pantserdivisie op een nieuwe manier gepositioneerd werden. Geen wervingsspot, maar een serie uitdagingen. In vijf afleveringen namen militairen het op tegen extreme tegenstanders:
– een pro Dakar-racer in de woestijn van Arizona
– een Call of Duty-kampioen in Chicago
– een elite paintballteam
– een survivalexpert in de jungle van Belize
– een Red Bull-kitesurfer boven de Noordzee
– een pro Dakar-racer in de woestijn van Arizona
– een Call of Duty-kampioen in Chicago
– een elite paintballteam
– een survivalexpert in de jungle van Belize
– een Red Bull-kitesurfer boven de Noordzee
De serie bracht militaire skills in beeld zoals ze echt zijn: fysiek, mentaal, tactisch. Gericht op een jonge doelgroep die niet luistert naar beloftes, maar kijkt naar bewijs. Dit is employer branding verpakt als actie — geloofwaardig, entertainend en internationaal gedeeld.
Role: Concept & Art direction
in opdracht van Steam (Ad Agency) met Cyril Chermin (copy), EYEFORCE (Director, production),
Jayjay Boske (host)