Het internet is een Shoefluencer rijker. Ze heet Pippa (Tina de Bruin) en deelt in 4 vlogs haar uitgesproken kijk op de wereld van schoenen. De serie is ontwikkeld voor VanHaren, in samenwerking met &C, dat als mediapartner zorgde voor tractie, bereik en aansluiting bij de doelgroep. Pippa is over-the-top, ontwapenend en doordrenkt van zelfspot. Een tongue 'n cheek influencerformat dat bewust speelt met online gedrag, maar ondertussen duidelijk VanHaren ademt.
Een uitgesproken karakter met een duidelijke missie: alles over schoenen delen. Voor jou. Écht.
role: Creative director, Concept, Art Director

Het overkomt ons allemaal wel een keer. Je ruikt even aan je schoen en wordt plots overspoeld door warme herinneringen en emoties. Ook Pippa blijkt niet immuun voor alle gevoelens die loskomen bij een goede snuif aan een fijne blokhak. Deze life-changing ervaring deelt ze maar wat graag met haar trouwe volgers

Een stukje me-time. Ook Pippa heeft dat wel eens nodig. Niet voor haarzelf natuurlijk, maar vooral om te delen met haar volgers. In deze unboxing video ontmoet ze haar eigen pippa 3.0 versie

In deze aflevering deelt Pippa verhelderende inzichten over hoe je nou echt lekker stevig in je kracht staat en hoe schoenen je hierbij kunnen helpen.

Tijdens het maken van deze vlog staat Pippa enorm in verbinding met haar spirituele kant en daardoor krijgt ze ontzettend veel amazing dingen doorgechanneld. Gelukkig is ze nooit te beroerd om dit met haar volgers te delen.

Collab met Tina de Bruin (Host), Holy Fools (prod. agency), Thijs de Boer (copy) bij Bijvoorkeur (ad agency)

You may also like

Back to Top